Koningsdagconcert Bob van der Linde

Registrations have closed.
Koningsdagconcert Bob van der Linde

117 117 people viewed this event.

Een feestelijk concert op een feestelijke dag, verzorgd door de heer Bob van der Linde.

Programma:

-Toccata

Aanvullend informatie

Aanvullende informatie

Bob van der Linde (*1995) is stadsbeiaardier van Arnhem (de Eusebiustoren), Sneek (Martinitoren), Groningen (de Martinitoren) en beiaardier van de Rijksuniversiteit Groningen (de Academietoren).

Als organist en kerkmusicus is Bob verbonden aan de Protestantse Gemeente Sneek. Hier is hij de vaste bespeler van het Schnitger/Van Dam orgel in de Grote- of Martinikerk. Daarnaast is hij in Sneek ook actief als organisator van de orgel en beiaard concertseries, en muzikale evenementen. Bij deze evenementen treed hij als organist of beiaardier op in samenwerking met andere kunstdisciplines.

Bob behaalde in 2019 zijn Master of Music diploma aan HKU Utrechts conservatorium en de Nederlandse Beiaardschool in Amersfoort. Hij studeerde af met de hoofdvakken orgel, kerkmuziek en beiaard, en bijvak klavecimbel. Bob won diverse prijzen op internationale improvisatie en interpretatie beiaard concoursen te Goes (2015), Breda (2016) en Springfield-USA (2017).

Datum & tijd

27-04-2024 om 15:00