Menu Sluiten

Martinikerk

De Martinikerk is een prachtig gebouw in het hart van de stad Groningen. Het schip, het imposante hoogkoor, de Librije, de kapel en de Fredericikamer bieden de perfecte ambiance voor uw evenement. Bedrijfsfeesten, concerten, promoties, huwelijken, congressen, diners en vergaderingen: voor al uw evenementen hebben wij ruimtes beschikbaar met elk een eigen sfeer. U kunt bij de Martinikerk terecht met groepen van 4 tot 1.200 mensen.

Klik op de afbeelding voor een beschrijving van de ruimte.

Wij verzorgen graag de catering voor u, van een koffie- en theebuffet tot een uitgebreide lunch. Ook een borrel met diverse soorten borrelhapjes is mogelijk. Bij diners of specifieke (gastronomische) wensen doen we, uiteraard in overleg met u, een beroep op een cateraar. Bij catering berekenen we een commissie van 10% over het food & beverage-gedeelte.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Slide 6
Slide 7
Slide 8
Slide 9
Slide 10
Slide 11
Slide 12
Slide 13
Slide 14
Slide 15
Slide 16
Slide 17

Neem vrijblijvend contact met ons op wanneer u interesse heeft in het huren van een ruimte in de Martinikerk.